۱. افت فشار روغن و کاهش راندمان سیستم

علت احتمالی:

نشتی در شیلنگ‌های هیدرولیک.

خرابی پمپ روغن یا پاوریونیت.

وجود هوا در مدار هیدرولیک.

راه‌حل:

بررسی و تعویض لوله‌های روغن و رفع نشتی‌ها.

تست و تنظیم مجدد پمپ و پاوریونیت.

تخلیه هوا از سیستم با استفاده از روش Bleeding.

  

۲. حرکت نامنظم و شوک‌دار کابین

علت احتمالی:

تنظیم نامناسب شیرهای کنترل و سوپاپ‌های فشار.

ویسکوزیته نامناسب روغن هیدرولیک.

نصب نادرست ریل‌های راهنما.

راه‌حل:

بررسی و تنظیم دقیق شیرهای کنترل فشار.

استفاده از روغن مناسب با توجه به شرایط آب‌وهوایی.

بازبینی و رگلاژ ریل‌های راهنما.